penawar kanser


FC Bio Sanitary Pad

Memperkenalkan kepada anda satu konsep yang terbaru iaitu FC Bio Sanitary pad yang diperbuat daripada ramuan herba semulajadi. Terjamin! tidak mengandungi agen flourosen, peluntur berklorin, dioksin atau bahan-bahan lain yang merbahaya. Segala bahan mentah, proses dan produk dijamin mencapai tahap piawai kebersihan dan sentiasa dipantau oleh Kementerian kesihatan. FC Bio Sanitary Pad pasti pilihan utama para wanita yang mengejar kesihatan dan kesejahteraan!

* Lapisan tahan tembus
* Kandungan herba
* 100% kapas
* Lapisan serapan tinggi

Menurut soal selidik yang dijalankan, 73% wanita mengalami masalah kegatalan, kepansan dan kesakitan semasa haid. Ini akibat pemakaian tuala wanita yang tidak telus udara.

Terdapat 3 jenis produk:

1. Pantiliner - RM 10.00/20kpg
2. Day Use - RM 11.00/10kpg
3. Night Use - RM 12.00/10kpg

Harga yang berpatutan sesuai dgn material..menjamin kesihatan.. Apakah akan berlaku kepada anda sekiranya masih menggunakan pad yang berada di pasaran dalam jangka masa 10-15 tahun lagi..anda berkemungkinan memberi peluang kepada kanser...

Fikir-fikirkanlah...

Kanser Payudara
Fibroid Rahim


Yang Manakah Masalah Anda?

*
Kekuningan
*
Keputihan
*
Kitaran haid tidak menentu
*
Sakit belakang ketika haid
*
Kegatalan faraj
*
Jangkitan faraj
*
Trichomoniasis
*
Discharge berlendir/berbau
*
Endometriosis
*
Sengugut/sakit haid


Bahan Mentah Tuala Wanita Pakai-Buang di Pasaran

Kertas buangan, agen pelunturan yang berkarsinogen, agen flourosen dan sebagainya merupakan bahan mentah yang memproses tuala wanita pakai buang di pasran. Kertas buangan termasuklah kertas kitaran semula, kertas tebal, kotak dan pulpa kayu yang telah disembunyikan bakteria serta kuman yang merbahaya. Kertas dan pulpa kayu yang telah dilembutkan akan melalui proses pelunturan berklorin. Sejenis toksin yang dinamakan Dioksin akan terhasil dalam proses pelunturan berklorin ini. Setelah proses-proses ini selesai, terhasillah produk pakai-buang wanita seperti tuala wanita, pantiliner dan tampon.
Kesan ketoksidan Dioksin amat kuat, ia adalah 130 kali ganda lebih bertoksik berbanding Cyanide dan 900 kali ganda lebih bertoksik berbanding Arsenic, ia juga digelar sebagai ' Toksin Yang Paling Kuat' pada zaman kini. Pusat Penyelidikan Kanser Antarabangsa telah mengelaskan Dioksin sebagai karsinogen (bahan penyebab kanser) kelas pertama kepada manusia. Kajian perubatan membuktikan bahawa walaupun kandungan Dioksin dalam tahap yang rendah, ia masih berupaya menyebabkan kanser payudara, kanser usus, endometriosis, kanser ovari, kemandulan, keguguran dan sakit puan.



! SETIAP WANITA MENGGUNAKAN LEBIH KURANG 15 000 KEPING TUALA WANITA DI SEPANJANG HAYATNYA! MAKA RISIKO TERDEDAH DIOKSIN BERSAMAAN 15 000 KALI!


BAHAYA ANCAMAN DIOKSIN

Kanser Serviks (Pangkal Rahim)
Kanser ovari





Untuk keterangan lanjut :

saiful.. 0137951096

Comments