SmS SeMaLaM...!!!

SMS SEMALAM, AKU REPLY HARI NI..
--------------------------------

Ini merupakan sms yang aku dpt semalam dan ni aku nak balas... huhuhu


sms 1: knp tak online mlm ni? <--ayat sape ni?? angkat Kaki!! sila fikir alasan kukuh untuk im dengar.. hahaha
--------------------------------------------
sms 2: plez add my friendster... dot dot dot... <-- nnt im add yer... dh kurang layan friendster nih.. layan blog jer...
--------------------------------------------
sms 3: xonline kew <--- compom nk nyanyi kat telinga aku smbil suapkan magie paling power pernah dia masak,, hahaha.. magie?? bleh la.. lapar ni.. hihihi
---------------------------------------------
sms 4: kamu dimana? kenapa tidak mau ol sama aku? <---aku lagi di rumah.. aku ngak on9 hari ni deh.. rindu aku ya.. lagian aku bz.. nnt aku ngobrol sama kamu lg ya.. tata..
------------------------------------------
sms 5: you have insufficient airtime balance... bla bla bla... <-- sms paling kerap aku terima sejak duk lepak kat umah,, wa.....!!!!


harap dh terbalas semua sms dari kawan2 ku...
klu orang send sms guna ym, kat cni aku akan balas mulai sekarang... so... kerap2kan lah sms saye guna ym..

Comments