NaNgiS + KeReTa DaSh..!!!

sedap nye layan tongkat ali ni,,,
bertambah semangat aku nk lepak smpi subuh.. haha
tp lepak sorg2.. pe bleh buat,, kawan2 smua keja,, aku je sorg2 usahakan angur kat umah,,
bini plak x der nk layan aku berbual... em...
kesian...

x pe,, aku cte pasal aku je lh..

korang tahu x?
memang lah x th aku x cte lagi..
aku ni kepala batu sikit,, klu ak nk sesuatu mst aku akan dapatkan...
smpi mak n ayah aku pn sakit hati ngan perangai aku..
mana x nye,, klu dulu kecik2 aku x dapat benda yang aku nk mesti aku nangis guling2. x kira la kat mane2 pn,, janji aku dapat barang 2,, hahaha..
aku takut gak sbnarnya.. sbb bila mak aku besarkan mate dia sunggung menyeram kan,,, 2 tanda nya dia marah la 2 aku buat perangai kat depan org ramai..
bnyak kali gak pp aku ni kena hinggap ngan tangn mak aku,, tp pe bleh buat,, aku tetep ngan nangis aku,, hahah

mak mane yang leh tahan tngk anak dia nanes..
so terpaksa lah dia belikan brg yang aku nk...
hapy gle siot time dapat brg,,, on the spot aku trus diam,, muka terus berubah ceria,,hahah.. mak aku plak geleng kepala je tgnk aku...
memang nakal aku ni time kecik2..

paling best masa hari jadi aku..
tp time 2 aku lupa la umur aku berapa.. tp memang kecik lagi kot...
mak aku hadiahkan kereta kawalan jauh,,,
yg best nye ferari 2...laju.... suka gle aku time 2...
rase mcm nk nanes je je dia kasi lagi...
sbb time 2 mana ada perasaan...
bila dapat keta 2 aku plak buat hal,, bangun pagi je main keta, smpi lh ke malam,, time 2 plak mana ada bateri cas.. so bnyk gak aku suh kluarga aku belikan,, hahaha.
bnyk gak habis kat bateri je,,
smua aku langgar,, x kira apa objek depan mate compom aku langgar.. pasu.. kerusi.. moto... family aku..hahaha
paling best aku buat guna keta 2 untuk lanngar kucing.. agak2 dia landing je aku dengn laju memecut.. hahahah.. smpi terpelanting kucik 2 sbb terkejut..hahaha jaat...

pas 2 guna xlama pn,, 2 minggu je dh patah2.. mane x nye,, klu smua aku langgar.. hahaha
tp aku ni dulu kreatif... ak x buang je terus keta 2... aku amik spanar n smua kelengkapan aku buka,, kecai2 kn,, aku cuma nk amik enjen je,, sbb enjen nye warna biru,, hahaha.. pas 2 aku masukan plak kat enjen kereta dash aku,, korang ingt x masa dulu ada cte budak2 pasal kereta?? keta yang besar tapak tangan je... mst ingt kan,,

so aku masukan lah kat keta dash 2.. kasi laju..
kasi klu pergi 2 terus x kembali..hahaha
bnyak gak koleksi aku pasal keta ni.. klu dlu stiap minggu aku beli... mana x nye,, seminggu sekali jahanam.. main dalam longkang la,, beranda umah la, kat padang tenis la, yang paling best aku main dalam air,, masa 2 hujan,, longkang penuh air,, aku saje je nk test, sbb kat TV siap main dalam air,, teruja aku tngk.. 2 yang aku nkcuba 2, last2 masuk kat air terus jem,, menyesal aku,, rase nk ngamok je, tp klu bg thu kat mak aku compom aku plak yang kena, baik diam je..hahah .

paling best dalam sejarah aku repair keta ni masa enjen keta terbakar.. enjen yg kecik mcm 2 bleh terbakar.. mcm x caye plak aku,, hahah.. yang pelik nya x gerak pn keta 2.. tp leh terbakar.. nasib baik x terbakar almari aku,, klu x compom 1 umah terbakar.. hahahah
cte nye mcm ni,,, mcm biasalah lh,, nk kasi laju,, aku set ntah pape je kat bhgian enjen 2,, berjam2 gak aku seting,, tp x laju2 gak,, pas dh bosan aku masukan kan kat dalam almari,, aku pn kuar bilik,, pas 2 aku rase mc ada bau lain mcm je,, aku pn masuk lh bilik,, aku nampk asap kuar dari almari aku 2, aku buka tngk body keta baru nk cair.. akau pe lagi,, takir bawa kuar n terus celup dalam baldi air.. mendidih kejap air 2,, hahah
upanye bateri nye liking.. aku x matikan fius...
pe ke sengal la aku ni,, hahaha
start hari 2 aku buang smuanya,, dh x main dh keta,, aku main lain plak,, klu nk tahu, tunggu lepas ni,,,
bye...
koleksi aku adalh dlam 20 biji keta 2.. paling mahal aku beli rm150.. pas 2 yang lain2 dalam rm20-30..
sngup x makan aku nk simpan duit pnye pasal....
best3....!!!!

Comments