KeNaPa DeNgAn AkU!!!!!!

kenapa........!!!
kenapa aku x mampu lakukan.....
payah sngt ke nak lupakan kau??

knapa......!!!
bila lihat kau aku terdiam seribu bahasa???
knapa ni,,,,,,,,
aku bkn mcm ni dulu,,,
aku kuat,,,
knapa sekarang aku lemah.......
waaaaaaaaaaa........!!!
tolong.........!!!

aku x leh hadapinya........
aku takut..........!!
aku sedih..........!!
aku kecewa..........!!

knapa ni,,,,,, tolong aku.........!!
muka dia,,,,,,,,,
snyuman dia......
terbayang2 dalam fikiran aku............!!

aku x mampu lakukan,,,,
aku x mampu....

tolong sedar kan aku......... tolong.....
dari aku merana sebegini....
buat lh sesuatu..............

buat aku lupakan dia...............
tolong lah smua..............
aku merayu...............

klu aku benar, tolong sedarkan aku..... buat aku lupakan dia.......
klu dia benar... buat lah dia terima aku..............

tolong kawan.................
aku................ . . . .

Comments

kenapa?dia tu best sgt ke?bagus sgt ke dia tu smpai nak tinggalkan ko?fikirkan..kalo jwpn kat atas tu smua tak then bagus ar.kalo jawapan ya aku bg penampar pulak.br nak sedar