CaRtOoN + AniMe..!!!

cartoon..
ni slah satu dari minat aku...
dari dlu smpi sekarang aku minat sngt tngk cte2 kartun ni... x kira la cte pape.. janji karton... smpifamilyaku n pelik,, dh tua2 mcm ni aku still tngk carton...
2 pasal klu diaorg tngk tv mst remort 2 diaorg simpan... klu kasi kat aku memang aku cari kartun dlu,,, x de la family aku nk tngk lain. kadang2 diaorg kecik hati ngan aku sbb x leh tngk cerita diorg..hahaha

klu mcm tengah sedap2 diaorg tngk cte hantu ke, drama ke n pape ke bila time iklan mst aku suh tukar.. aku mst usar dlu cte kartun ada ke x.. klu ada, nahas la smua,, tv 2 jadi hak aku,,, hahha...
tp smua dh faham.. bila aku tngk cartun mst x de sape leh tegur... sbb dri dlu aku mcm ni..

pkara paling x elok aku buat time dulu, ingt x dragon ball?? kol 9.30 pg. stiab sabtu, tv 2. ha,,, time 2 la aku akan bangun, x gosok gg n x buat pape trus port depan tv.. tngk smpi habis... pas dh habis masuk bilik terus smbung tdo,,, hahaha... memang x elok prangai mcm 2... mak aku slalu pasang radio dia.(bebel).. tp aku buat x dengar... jaat tol aku...
tp sekarang dh x buat mcm 2 dh,,, sbb dragon ball dh x der... pelukis nya dh mati.. cuma yang aku tahu satu rahsia, dragan ball ada 7 biji.. hahahah...

aku pn pelik,, aku x layan drama2 ni... bkn minat aku nk tonton... bagi aku seni lukisan karton ni amat aku puji... kreatif... mungkin sbb 2 kot aku pndai melukis,, hihihi...

apa pn aku akan still tonton kartun smpi bila2....
yeahh.!!!!


p/s:ni lh kesan pengaruh tv kepada kanak2... hahaha

Comments