CaRi AkU kE???

hahahah.. korang cari aku ke???
jumpa x??
aku ada la kat sini...
aku nampk korang smua....
aku duk perhatikan je korang buat keja...

bace ayat ni:
barang siapa x nampk makna nya pendek umur..!!!
(dah nak mampos agak nye...)<--ayat cite p.ramli.. ------------------------------------------------- aku nampak korang smua tengah berperang, masing2 tunjuk skil tersendiri... tol x? aku plak general nya.. bagus askar2 ku semua,, menurut segala kata aku... di sebabkan itu, kita beroleh kemenangan kali ke-27.. tanpa gagal..!! syabas beteh!! hahahahaha pe aku merepek ni ha,, sory2.. slah2..... cam ni cte nye.. smalam aku lepak umah je,, saje x nk kuar...layan game red-alert 2... game paling best aku layan time sorg2... 2 pasal aku x on9 smalam... hahahahah -------------------------------------------- Nota: majuk kat sorg dak 2... aku on9 dia x on9, so malas nk tunggu2 lagi,, biar dia tnggu aku plak,, bru adil.. x kira la pe alasan dia masa dia x on9.. x nk terima.. bak kate dia...> "x der alasan untuk datang lambt g keja"..
eh,mcm lain je.. x kisah la..
tp mcm 2 la... hahaha<---namo alasan... >evil<
-------------------------------------------------
thu x,
byangkan 27 kali aku main...
tanpa kalah....
mst ada yang nk ckp aku main easy...
tolong skit...
aku main brutal enemy la...+ superweapons!!!
see the leg la.. huahuahua...<---belagak
tp 3 kali je main brutal... yang lain medium..
x tahan kena serang...

ok2... aku tngh on9 ni....
klu x nampk2 makne nye aku dh balik...
salam....

Comments