BeRmAiN DeNgAn LeBaH..!!!

aku nk cte plak pasal perkejaan bodoh pernah aku buat selama aku jadi budak2 kecik..
kerja pecahkan sarang tebuan tanah kat pokok...
sbnarnya bnda nk x disengajakan,, masa 2 aku ngan kawan2 aku nk jenjalan kat kmpung aku,,, jalan kaki je,, dh mcm datuk bandar,, tngk kawasan kampung,, hahaha

time 2 la aku tserempak sarang tebuan ni..
rase dalam hati nk lari,, tp kawan aku ni lh leh plak kasi cadangan suh pecahkan sarang 2.. mula2 aku x setuju,, tp sbb kan masa 2 kami beramai so x takut la..
x thu lebah 2 lagi bnyak, hahaha

pe lagi, start la keja bodoh aku 2..
papehal cari tempat nyorok du...
kebetulan berdekatan sarang tabuan 2 ada umah kosong..
kami pe lagi,, cari batu n kayu buat senjata... dh stanby smua kami pe lagi,,, masing2 baling.. tnjukkan kehebatan..
jarak nya dalam 20meter dri rumah 2.. bertubi2 kami baling,, tp x kena2.. sbb jauh,, pas 2 bnyk plak pkok2 yang halang... aku memang x puah hati bila x kena,, aku dekatkan lagi dri aku nagn pkok 2.. ak g sorg,, yang lain takut. agak2 clear je aku baling,, tp x kena gak..

tiba2 aku dengar bunyi benda pecah.. rupanya kawan aku yang lain datang bawa lastik,,, 2 yang kena..
pas pecah 2 kelam kabut aku lari ke umah kosong 2.. smpi je umah 2 pintu x leh buka,, kawan2 aku dh nyorok dh dalam 2.. aku jerit suh buka tp smua x nk buka,, aku pnye lh geram aku tndang2 pintu 2,,, pn x bleh,,, last2, aku x thu nk buat pape aku duk cangkung depan pintu.. smbil tutup muka dengan baju... tahan nafas..klu dh tutup 2 korang thu je lh sbb per kn,,, pas 2 tahan nafas, sbb org kate,, lebah leh thu dengan bnyi nafas kita... aku tahan lame2....
tp apakan daya...

AKU KENA SENGAT....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

menitik air mata aku tahan sakit,,, yang aku leh fikir time 2 nak pukul je kawan2 aku 2 smpi mati,,, sngup x nk buka pintu..
tp yang best nye, aku bleh nampk lebah 2 datang n sengat aku dari rongga2 baju aku 2,, pnye lh menyeramkan,,, memang bnyk yang datang.. smuanya hitam2...
lame gak aku dok mcm patung kat situ,, dalam 20 minit...
nk gerak2 x leh,, kang aje je kena lagi,, yang dh cium kat badan aku ni x thu dh berapa...

bila aku tngk mcm dh clear je aku sound member aku kat dalam,,aku ckpkat smua dh x der, bila dia org uka je aku pe lagi masuk dalam nk bagi sorang sikit kaki n tangan aku ni kat muka dia org,,, time 2 au dh x fikir sakt,, fikir nk lepaskan geram je...

pnye lah ngamok aku, x nk buka pintu,, alasan sbb nnt lebah masuk umah.. x ke mcm sengal alasan... yang baling org lain, yang kena ku sorg,,, x adil...
pas aku dh settle kan smua, aku suh member aku sedut smua racun2 kat badan aku ni,, mula2 smua xnk,,, tp aku dh maki2 baru lah sedut.. ak geli gak tp dari aku geli baik aku tahan je. hahhahah
ksian plak aku tngk member aku sedut badan aku,,, tp pe bleh buat... sbgai denda x nk buka pintu.. hahhah...
tahu x berap aku kena cium??
7 ciuman.... 2 klu x sedut cepat aku leh mati...
memang bhaya kerja aku buat ni,,, serik2....

smpi sekarang aku ingt lagi dak yang pernah sedut ada aku ni,,, hahahah...tp bukan member aku yang sekarang, dia dh dpn pindah,,,

klu jumpa lagi ,kita main baling2 lebah lagi k... kali ni ko plak aku tnggalkan kat luar,,, ahahahahah

Comments